بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش چنگال اندروز | آموزش رسم چنگال اندروز | نحوه استفاده از چنگال اندروز

آموزش چنگال اندروز | آموزش رسم چنگال اندروز | نحوه استفاده از چنگال اندروز

آموزش بورس بین الملل-فارکس را با سایت Googleforex.org شروع کنید...

آموزش چنگال اندروز | آموزش رسم چنگال اندروز | نحوه استفاده از چنگال اندروز

همه ما می دانیم که برای موفقیت در بازار بورس، لازم است ابزارهای مهم این بازار را فرا گیریم. تحلیل تکنیکال یکی از روش های عالی برای به دست آوردن اطلاعات لازم جهت سرمایه گذاری در بورس است. اما این روش خود تکنیک و ابزارهای های خاصی دارد. چنگال اندروز یکی از این ابزارها در تحلیل تکنیکال است، که باید آموزش دیده شود. افرادی که قادر به استفاده کاربردی از چنگال اندروز نیستند ، لازم است دوره های آموزش چنگال اندروز در تحلیل تکنیکال را سپری نمایند چرا که پس از گذراندن دوره های آموزش چنگال اندروز می توان خرید و فروش بر اساس نقاط حمایت و مقاومت انجام داد. در اصل باید بگوییم سرمایه گذاری در بازار بورس بر اساس تحلیل های مختلف، موفقیت بیشتری را برای سهامدار به بار می اورد. اگر هر یک از این روش های تحلیل را فراگیریم، می توانیم سود بهتر و بیشتری را در بازار بورس از آن خود کنیم.

 

هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان مطلب مرتبط هر آنچه باید درباره لینوکس بدانید: مقدمه ای برای مبتدیان

چنگال اندروز چیست و چه کاربردی دارد؟

چنگال اندروز یکی از ابزار های تحلیل تکنیکال است که می تواند با استفاده از نقاط مقاومت و حمایت، زمان مناسب برای خرید و فروش سهام را برای معامله گر مشخص کند. آموزش چنگال اندروز به میزان قابل توجهی مهم است و تنها با تمرین و مهارت می توان نقاط حساس را برای انجام تحلیل چنگال اندروز تعیین کرد.

برای انتخاب چنگال اندروز میتوانید در داخل متاتریدر گزینه INSERT را انتخاب و سپس بر روی andrews Pitchfork کلیک کنید. مطابق عکس زیر:

 

آموزش چنگال اندروز | آموزش رسم چنگال اندروز | نحوه استفاده از چنگال اندروز

آموزش چنگال اندروز

اندیکاتور اندروز شامل سه خط روند موازی است و هر خط معنا و کاربرد مشخصی دارد. در اصل خط میانی که در این ابزار وجود دارد ، مبتنی بر سه نقطه محوری ترسیم می شود. زمانی که خطوط نقطه A,B و C را رسم نمودید، می توانید با شکلی مواجه شوید که در اصل شبیه به چنگال ترسیم شده است.

با ترسیم چنگال اندروز روند اصلی بازار و نقاط حمایت و مقاوتِ آینده بازار را میتوانیم بدست بیاوریم.

آموزش رسم چنگال اندروز

رسم چنگال اندروز به این ترتیب است که برای مشخص نمودن روند بازار نیاز به 3 نقطه قله و دره داریم که این نقاط میتواند نقاط پیوت بازار باشد.

برای رسم چنگال صعودی باید نقطه 1 را کف بازار انتخاب کنیم ، نقطه 2 را سقف بازار انتخاب کنیم و نقطه 3 را مجددا کف. عکس زیر یک چنگال صعودی و سیگنالهای قابل استفاده را نشان میدهد :

آموزش چنگال اندروز | آموزش رسم چنگال اندروز | نحوه استفاده از چنگال اندروز

 

رسم چنگال نزولی برعکس است یعنی باید نقطه 1 را سقف بازار انتخاب کنیم ، نقطه 2 را کف بازار انتخاب کنیم و نقطه 3 را مجددا سقف. عکس زیر یک چنگال نزولی و سیگنالهای قابل استفاده را نشان میدهد :

 

آموزش چنگال اندروز | آموزش رسم چنگال اندروز | نحوه استفاده از چنگال اندروز

نکته :

پیوت شماره 1 همان خط میانی چنگال است و پیوت شماره 2 و3 نقش خطوط مقاومت و حمایت را ایفا میکنند.

در چنگال اندروز زمانی که قیمت به خط چنگال پایینی، نزدیک باشد، زمان مناسب برای خرید سهام است.

در حالی که اگر قیمت به خط بالایی چنگال نزدیک تر باشد، زمان مناسب برای فروش سهام و کسب سود خواهد بود.

اهمیت چنگال اندروز در تحلیل تکنیکال

افرادی می توانند در بازار بورس موفق به کسب سود شوند، که تمامی دوره های آموزشی استفاده از تحلیل های مختلف را سپری نموده باشند. اگر نحوه استفاده از چنگال اندروز را بدانید، پیش از این که اقدام به خرید سهام شرکتی در بورس نمایید، می تواند سطح مقاومت و حمایت آن را تخمین بزنید.

این نکته را بدانید که یادگیری و نحوه رسم چنگال اندروز در تحلیل تکنیکال، کار دشواری نیست. از این رو برای معاملاتی که بر حسب شکست ها انجام می شوند، انتخاب چنگال اندروز بهترین روش است. بسیاری از افراد این روش تحلیلی را با نام چنگال الن اندرز نیز می شناسند.

باید پس از آن که نتیجه شکست ها را با الگوی چنگال اندروز به دست آورید، آن ها را با پرایس اکشن تایید نمایید. تا در این صورت با شکست های فیک و تقلبی مواجه نشوید.

 محدودیت ها و قوانین چنگال اندروز

چنگال اندروز در اصل از سه خط تشکیل می شود که همگی در موازی با خطوط روند هستند. این سه خط را باید بسته به قواعد استاندارد و مبتنی بر خطوط مقاومت و حمایت تفسیر کرد. تمامی کسانی که دوره های آموزش تحلیل تکنیکال را سپری می کنند، می دانند که باید برای تحلیل چنگال اندروز با سه نقطه مهم و اساسی برای شروع تحلیل وجود داشته باشد.

برای این که بتوانید این سه نقطه را انتخاب کنید، نیاز به تجربه و مهارت بالایی خواهید داشت. می توانید با حساب های آزمایشی یا دمو فارکس که نیازی به صرف هزینه ندارند، برای یادگیری این چنگال تمرین کنید. بسیاری از معامله گران ابتدا در پلتفرم های مجازی و تمرینی، این نقاط را فرا میگیرند.

کسب مهارت با تجربه می تواند به شما کمک کند تا بهتر با بازار بورس آشنا شده و با اطمینان خاطر بیشتر اقدام به خرید و فروش سهام خود نمایید. پس دوره های آموزشی و تمرینات استفاده از چنگال اندروز را به طور مستمر انجام دهید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده